Alla inlägg under oktober 2011

Av foreverangel - 18 oktober 2011 12:18

denhär låten kan jag fullständigt tillägna dig..

När en låt förklarar de jag inte kan sätta ord på känslorna.


Av foreverangel - 18 oktober 2011 12:09

Av foreverangel - 11 oktober 2011 23:52

 

Jag hatar att du får hela min värd i gungning när du gör mig illa

jag hatar att du kallar mig för fula saker, för att jag tar åt mig

jag hatar att du inte vet vad tvåsamhet är, för att jag känner mig så ensam i vårat förhållande

jag hatar att du skriker, för jag vill ha lugn och ro

jag hatar att du slår, för de gör ont inuti mig

jag hatar att du säger att du älskar mig, men jag känner inte din kärlek

jag hatar att ingen annan kan få mig att gråta lika snabbt som du

jag hatar att du kunde sänka mig, men inte längre lika offta hatar jag dig för de för de borde jag

jag hatar att jag varje gång hoppas på dina förlåt, för varje gång känner jag mig så dum och att de tar sån stryk på min själ

jag hatar din manipulativa sida, för de är då du är som varmast

jag hatar att jag älskar dig, för du förtjänar de inte

jag hatar att jag ibland ser på mig själv som du gör, för de är inte den jag är

jag hatar när du vänder mina goda avsikter till något hemskt

jag hatar att du säger att du inte bryr dig om vårat ofödda barn , för de får mig att skämmas över dig

jag hatar att du sårar mig, för jag borde veta bättre vid dehär laget

Jag hatar ,, för att jag älskar,, för att smärtan inuti blir för tung att bära.

Av foreverangel - 4 oktober 2011 10:50

I stare at my reflection in the mirror:
"Why am I doing this to myself?"
Losing my mind on a tiny error,
I nearly left the real me on the shelf.

Don't lose who you are in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!

Brushing my hair, do I look perfect?
I forgot what to do to fit the mold, yeah!
The more I try the less it's working, yeah
'Cause everything inside me screams

Don't lose who you are in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
But tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
There's nothing wrong with who you are!

Yes, no's, egos, fake shows, like WHOA!
Just go, and leave me alone!
Real talk, real life, good love, goodnight,
With a smile, that's my home!
That's my home, no...

Don't lose who you are in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay...
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards