Alla inlägg under maj 2012

Av foreverangel - 5 maj 2012 10:02


Den 4e april tog jag steget ut från dörren, sedan dess har jag inte kommit tillbaka.

Han slog mig för sista gången! Jag vill inte leva sådär. Jag är värd bättre. Men naturligtvis känner jag en oerhört stor sorg. En sorg som gnager i mig. Jag vet att de inte är mitt fel att vårat förhållande inte fungerar, men samtidigt tyngs jag av att jag inte klarade av att hålla min familj samman. Oss tre. Jag älskar han från botten av mitt hjärta, men jag måste tänka på vår dotter och vilken förebild jag vill vara för henne.

Vad jag vill ge genne, och inte ge.

Jag vill bara läka. och inte känna känslan av de du tog ifrån mig, för jag vet att de kommer jag aldrig få tillbaka, varken med eller utan dig. De är förlorat.

Av foreverangel - 5 maj 2012 09:50

There's no trust. Not anymore
This time you've gone too far
So step aside. Out of my life
Take your troubles out the door

Please, get out, get lost. You've hurt me one last time
I've had enough, the deal is off
But you should know that I believed and loved you all along
Please leave while I'm still strong

Don't deny. Don't even try
There's nothing more to say
I can't forgive the things you did
Pack your bag and go away

But you should know, I love you all along!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards