Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

AA/NA

Av foreverangel - 1 juni 2012 22:59

Hej jag heter foreverangel och jag är alkoholist och narkoman.

Jag har varit nykter i 1 år, 4 månader och 4 dagar.


Jag vill så gärna gråta, men de kommer inga tårar. jag vet inte vad som hänt med mig som alltid haft nära till gråt.

Jag känner något men nått som jag aldrig känt förut. de gör mig förvirrad för det känns som att jag inte känner alls.

Jag borde känna något, ilska, sorg, men jag kan inte sätta mitt finger på de. de känns som att jag är drenerad på känslor och tom.

Jag borde vara fly förbannad för allt som hänt, jag borde hata. men jag gör inte de. jag tycker mest synd om mitt ex för att han ställt till de så för sig själv och för mig. Att han satt sig i skiten och förlorat mig och inte är med sin dotter. han har knappt sett henne sen hon var 5 veckor gammal. Och han har tage på sig offerkoftan och tycker synd om sig själv.


jag undrar hur han igentligen känner. bakom all skitsnack. Hur han känner inför mig, att han bröt sitt löfte att de aldrig skulle hända igen.

Jag undrar hur han tänkte när han slog mig, jag vet att han förväntade sig inte att jag skulle lämna honom. bara de gör mig stumm. Säger de mer om honom eller mer om mig? Att jag stått där i vått och tort och tage imot plågan. utan att han har fått smaka på koncekvenserna. Ja! så har det varit, men jag har tänkt att jag får vänja mig med den psykiska våldtäckten om jag ska leva med honom så jag har bitit ihop. trampat på mig själv kallas de oxå.

Sedan kom de dom sista slagen. Jag har tänkt tusen gånger om, ska jag, kan jag? kan jag se min själv i spegeln om jag gick tillbaka? svaret är solklart, svaret är nej. jag skulle inte ha någon heder kvar. jag skulle inte stå för den jag är. och allt jag lärt mig på behandlingen.

Jag ber till min hägre makt att jag är precis där jag ska vara på min väg för att det är de jag behöver. jag har inte tid att bryta ihop heller.. Jag har min vackra dotter att ta hand om.

Hon som jag viskar i örat på när hon sover att jag gjorde allt jag kunde, mamma älskar dig och jag är lessen för att pappa inte är här, jag försökte med allt , gud som jag försökte men mamma orkar inte stå ut mer. va inte arg på mig, jag valde att gå för att rädda oss.Gonatt min skatt och tack för att du räddade mammas liv. men nu är det min tur att rädda ditt.

Jag måste våga tro. tro igen.


Tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av foreverangel - 6 februari 2013 02:27

Ikväll har de gått ett år sedan jag flydde mitt hem med min 5 veckor gamla Dotter. Och inte en enda gång har jag vänt mig om igen. För min heder fick du inte. Till han som tog mitt liv i sina händer, förnedrade, skändade och trodde han var Gud.. ...

Av foreverangel - 15 januari 2013 17:51

"Vi lider inte i första hand från våra laster eller våra svagheter, utan från våra illusioner. Vi hemsökt, inte av verkligheten, men av de bilder vi har lagt i deras ställe." Jag söker ständigt efter citat och texter för att sätta ord på vad de är...

Av foreverangel - 11 januari 2013 00:20

Jag vill inte tala om för någon hur smärtan brinner inombords.För ingen ska tro att jag ser mig själv som ett offer, jag vill inte ha någon sympati, jag vill inte att någon ska titta på mig och säga att det är synd om mig för det jag gått igenom. Jag...

..

Av foreverangel - 10 januari 2013 11:22

Du ska inte tycka illa om mig , du borde inte hata mig för de va du som övergav och lämnade mig den kvällen du misshandlade mig i vårat hem! De va du som gjorde valet att avsluta våran relation! Vårat liv! Du dog , jag dog, vi dog allt dog. De v...

Av foreverangel - 28 december 2012 12:06

De är ingen vanlig dag , för de är min ängels 1 års dag! Vid denhär tiden för 1 år sen låg vi på bb. Lillan va 11 timmar gammal och jag va trött men så lycklig! Jag trodde att jag visste precis hur våra liv skulle bli. Där uppe i skogen. I våra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards