Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

love

Av foreverangel - 5 maj 2012 09:50

There's no trust. Not anymore
This time you've gone too far
So step aside. Out of my life
Take your troubles out the door

Please, get out, get lost. You've hurt me one last time
I've had enough, the deal is off
But you should know that I believed and loved you all along
Please leave while I'm still strong

Don't deny. Don't even try
There's nothing more to say
I can't forgive the things you did
Pack your bag and go away

But you should know, I love you all along!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av foreverangel - 6 februari 2013 02:27

Ikväll har de gått ett år sedan jag flydde mitt hem med min 5 veckor gamla Dotter. Och inte en enda gång har jag vänt mig om igen. För min heder fick du inte. Till han som tog mitt liv i sina händer, förnedrade, skändade och trodde han var Gud.. ...

Av foreverangel - 15 januari 2013 17:51

"Vi lider inte i första hand från våra laster eller våra svagheter, utan från våra illusioner. Vi hemsökt, inte av verkligheten, men av de bilder vi har lagt i deras ställe." Jag söker ständigt efter citat och texter för att sätta ord på vad de är...

Av foreverangel - 11 januari 2013 00:20

Jag vill inte tala om för någon hur smärtan brinner inombords.För ingen ska tro att jag ser mig själv som ett offer, jag vill inte ha någon sympati, jag vill inte att någon ska titta på mig och säga att det är synd om mig för det jag gått igenom. Jag...

..

Av foreverangel - 10 januari 2013 11:22

Du ska inte tycka illa om mig , du borde inte hata mig för de va du som övergav och lämnade mig den kvällen du misshandlade mig i vårat hem! De va du som gjorde valet att avsluta våran relation! Vårat liv! Du dog , jag dog, vi dog allt dog. De v...

Av foreverangel - 28 december 2012 12:06

De är ingen vanlig dag , för de är min ängels 1 års dag! Vid denhär tiden för 1 år sen låg vi på bb. Lillan va 11 timmar gammal och jag va trött men så lycklig! Jag trodde att jag visste precis hur våra liv skulle bli. Där uppe i skogen. I våra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards