Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Dagen idag

Av foreverangel - 8 september 2011 16:49


De finns en människa, som har gjort mig välldigt illa.

den människan kommer förmodligen en dag att vilja kliva in i mitt liv genom en annan. de är ofrånkomligt.. men den dagen vet jag inte hur jag kommer att reagera... jag har tänkt på de, borde inte göra de, men de är mer som en förberedelse för mig så jag vet att jag tar rätt beslut vad de än kommer att bli den dagen denna människa dyker upp.

de är ganska komplicerat på ett vis men jag har inte några som hellst band till människan. personen i fråga har skadat mig avsicktligt, terroriserat mig, förföljt mig, stulit av mig, och förstört mitt hem som jag hade och mina tillhörigheter. personen har trackat mig via telefon och gjort välldigt klart för mig att personen kommer i all evighet göra allt i sin makt för att jag ska må dåligt..

personen är välldigt sjuk,  i sån ung ålder göra och uppföra sig på detta sätt..och i flera år.

men frågan är inte vad denna person gör, säger eller beter sig....

utan hur jag väljer att göra när denna dag kommer?

hur tar jag bästa beslut?

Hur tar jag ansvar för alla inblandade?

men framför allt,, Vad mår jag bäst av.



"Låt ingen annan diktera eller döma ditt liv.

Tänk inte på hur andra kan uppfatta dig.

ingen annan kan veta varför ditt liv ser ut som de gör.

och varför du gjort de val du gjort i livet.

eller de val du kommer att göra.

Följ ditt eget hjärtas röst.

lita på din magkänsla.

och va den du är".


De är så,, i livet stöter man på ett få tal människor som gör dig riktigt illa som du aldrig kan förlåta, och denhär personen är en av dem.

jag önskar att de var anorlunda, men fakta är att de är såhär. och de får vara så.

Jag tänker inte gräva upp gammla lik. och framför allt inte trampa på mig själv!

jag är värd att må bra.

Jag är en vacker och värdefull kvinna som är värd att älskas.

Och ber om tillit till processen , att den människan jag är älskad av oxå kommer att ta rätt beslut för både han och mig. Ha tillit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av foreverangel - 6 februari 2013 02:27

Ikväll har de gått ett år sedan jag flydde mitt hem med min 5 veckor gamla Dotter. Och inte en enda gång har jag vänt mig om igen. För min heder fick du inte. Till han som tog mitt liv i sina händer, förnedrade, skändade och trodde han var Gud.. ...

Av foreverangel - 15 januari 2013 17:51

"Vi lider inte i första hand från våra laster eller våra svagheter, utan från våra illusioner. Vi hemsökt, inte av verkligheten, men av de bilder vi har lagt i deras ställe." Jag söker ständigt efter citat och texter för att sätta ord på vad de är...

Av foreverangel - 11 januari 2013 00:20

Jag vill inte tala om för någon hur smärtan brinner inombords.För ingen ska tro att jag ser mig själv som ett offer, jag vill inte ha någon sympati, jag vill inte att någon ska titta på mig och säga att det är synd om mig för det jag gått igenom. Jag...

..

Av foreverangel - 10 januari 2013 11:22

Du ska inte tycka illa om mig , du borde inte hata mig för de va du som övergav och lämnade mig den kvällen du misshandlade mig i vårat hem! De va du som gjorde valet att avsluta våran relation! Vårat liv! Du dog , jag dog, vi dog allt dog. De v...

Av foreverangel - 28 december 2012 12:06

De är ingen vanlig dag , för de är min ängels 1 års dag! Vid denhär tiden för 1 år sen låg vi på bb. Lillan va 11 timmar gammal och jag va trött men så lycklig! Jag trodde att jag visste precis hur våra liv skulle bli. Där uppe i skogen. I våra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards